Tuesday, May 26, 2009

Benci , X Suka!!! X Suka!!!~~

Isk...x suka...x suka...benciiiiiiii...aku nak tulis jugak pasal nih...x kira...ini pasal big-big boss aku yang lah teramat s**gal...memang dari dulu lagi perangai dia...dia mmg seorang yang prihatin...itu kelebihan dia yang memang aku tidak dapat nafikan...terutama bab-bab makan dan gaji...bahagian aku di bawah seliaan dia...tetapi yang menyelia dia aku rasa big bos aku...ha...pelik x??? Tahu kenapa??? Sebab...
1.dia tidak tahu apa yang patut dia lakukan...
2.dia tidak tahu membuat keputusan...
3.dia tidak memahami peraturan dan tatacara...
4.dia tidak mahu mengakui kesilapan-kesilapan yang telah dia buat...
5.Sememangnya dia tidak pandai dalam erti kata yang dasyat...dia eeeeeee...x sanggup aku nak sebut la....
Kisah terbaru...yang buat aku geram...dia arahkan big bos aku...big bos aku memang x akan cakap aper...cuma dia rasa geli hati sebab lagi terselah keb****an big-big bos aku tu...
"Saya arahkan awak perbetulkan Bahagian P**********N!!!!"
Wah!!!! Kalo macam ni la...gaji big-big bos tu...kasi la separuh untuk big bos aku...yang buat aku x suka ialah...
MACAM NI KER BIG-BIG BOS AKU PUNYA KEJE!!!!!!!! Arghhhhhh....(puas hati aku dapat tulis...tinggal separuh lagi yang aku x dapat luah)

6 comments:

ikan emas said...

Sabar!sabar!luahkan aje la apa yg terbuku tu...baru lega.
bos pun manusia biasa jgk

.millalara. said...

hOhOoooo~~
tak semestinya yg big-big-big tu de kewarasan yg maksimum.. kekadang nama je big-big-big tapi hampess.. huuu~

AiNeRzA said...

Ikan emas - huhuhuhu...org bawah pun manusia jugak...sebesar mana orang tu (tapi big-big bos aku nih mmg besar badannya)...dia kena ingat...ader org yang lagi besar...hihihih

babymilosh - memang betul...nak sangat dia baca blog nih...tapi kalo dia baca...sah-sah lepas nih aku kena kick...sebab dia bukan yang ngaku apa yg dia buat...

IdaAnuar said...

begitu lah adat nya bekerja di bawah orng..sebab tu akak nekad kan hati,dengan modal yang ciput..bukak kedai...senang hati

nadnye said...

kwang..kwang.. kwang..
memang la big big boss tu KELONCOT..
nama jea gaji besar, pangkat besar, keje pun tak reti, semua nak suruh orang lain buat.. kalau tak tahu tu pergi la kursus untuk tahun bende yang tak tahu.. nie pandainya mengarah dan sign LULUS, tapi tak faham apa bende yang dia sign.. aku pun menyampah..KALU TAK TAHU BELAJAR LA..

AiNeRzA said...

IdaAnuar - Niat di hati mmg nak business...tapi x kuat lagi...x kuat mental...dan kewangan...hihihih

nadnye - BIG BIG BOS yang sama...hahahahha