Friday, November 6, 2009

Jatuh Cinta Lagi~~

Tajuk macam best jer...isi hampeh...aper yang aku dah jatuh cinta pun x tahu la...tapi yang penting skang aku rindukan untuk MENGANDUNG!!!~~ Ahaks...so...aku jatuh cinta lagi sekali pada orang-orang mengandung...jeles la...

Alkisahnya semalam aku naik komuter...sampainya di KL Central...tetiba seorang gadis duduk disebelahku...berbaju kurung berkain cotton berwarna kuning berbunga merah kecik2...banyaknyer 'ber' aku...hihihih...perlahan-lahan dia berjalan menuju ke seat disebelah aku sambil menggalas sebuah beg yang aku jangkakan dia adalah seorang student...

Aku perhatikan jer...sebab aku rasa perut dia buncit...isk...x baik aku nih...bukannya aper...aku rasa dia mengandung...tapi cuba untuk sembunyikannya...sebab dia asyik tarik baju untuk cover perut...aku x nak cakap aper-aper...cuma aku teringat aku dulu...jangan harap la aku nak cover perut...lagi aku tunjuk aku boyot ader la...sebab proud ooo dapat jadi ibu mengandung nih...sebab banyak kelebihan...salah satunya...KALO NAIK TREN...SAH-SAH DAPAT DUDUK!!!! hihihihi....


1 comment:

Anonymous said...

iye.. jgn sorot².. mn tau org bg seat ;)