Sunday, December 20, 2009

Tolong!!!Tolong!!!Tolong!!!

Hangin betul aku...buka jer kena ...buka jer kena ...habis semua dihantarnya...al-kisah ID aku Yahoo Messenger...aku sign in jer...dalam 10 minit nanti...mesti aku x boleh nak guna...YM block...pastu dia hantar satu link pada semua list aku...argh!!!!! Dah kena SPAMMMM!!! Tensionnnnn...aku dah cuba tukar password...tapi masih terjadi...sesaper yang pernah terjadi dan ader penyelesaian...tolonglah aku...aku guna Yahoo Messenger ni untuk transfer file harian aku...tension gua!!!!

3 comments:

Pn Kartini said...

Aduhai dear..
Tension jgk tu..
Maaf dik..belum terjadi lagi nihh kat akak..
...bwk2 bertenang..mesti ada penyelesaian tu kut..harap2lah kan.
Pe2..Smileee dearrr..:):)

Dunia Mommy Comel said...

banyak kan bersabar selalu bila bersabar insyallah sume kembali pulih..

nadnye said...

x dapat den nak tolong.. tak pandai nooo