Sunday, March 28, 2010

24 MARCH!!!!

Date tu dah lepas kan? Ha...itu date birthday aku... haaaaa...dah lepas pun...celebrate??? Mana ader...aku dari kecil lagi, mak dan arwah ayah aku x pernah buat...dan x pernah ajar...bila aku sekolah pun...time birthday aku...aku jadi tak perasan dan menjadikannya bukan satu tarikh yang penting...bila aku mula melangkah ke alam remaja...kolej...aku still buat derk jer~~ Sampai satu ketika boyfriend (suamiku) aku dtg wish dan bawa hadiah...ha...sekarang bila dah diajar...aku akan terus minta dari dia...hahhahaha...sapa suruh ajar aku..aper pun thanks pada kawan-kawan yang wish dan doakan untuk aku...thanks pd kak nad...kak nab...dapat cupcakes dan sejadah...walllaaahhhh
 

3 comments:

Mama Awisy said...

happy birthday masssssssss....

Ummi Alisya said...

ainerza... hepi belated besday dear. walaupun dah terlambat wish, tapi niat dah lame ade ukt wish. semoga panjang umur, murah rezeki.. dan dipayungi Allah. Moga bertambah zuriat kamu...amin!

AiNeRzA said...

mama awisy - thanks kak siti...share besday party ngan awisy la...hihihih

ita zakaria - terima kasih bebanyak yer kak ita...suka doa tu...hihihi