Friday, May 14, 2010

Lagi blog untuk blogers

Kali ini aku viewkan 2 blog yang memang aku kalau tengok topiknya mesti aku akan buka dan baca. Tapi akhir-akhir ni agak lambat 2 blog ini diupdate. Mungkin disebabkan komitmen lain macam aku jugak. Jom kita lihat siapa yang terkena!!!!

Simple tapi padat. Padat dengan apa? Ha, padat dengan maklumat dan cerita-cerita yang aku akan baca dan follow. Pernah sekali aku copy Abang Long punya entry pasal seks untuk dikongsikan bersama. Minta izin la dulu, kang tak pasal kena saman beb. Baik hati orangnya. Dia bagi tanpa sebarang soalan. Kalau tak salah aku, Abang Long menetap di Klang. Insya-Allah, satu hari nanti akan terserempak juga ngan Abang Long.


Nama blog ini iala KERETA MAYAT. Takut jugak pada mulanya bila tengok nama blog. Tapi serius, isi kandungan cukup mantap. Entrynya akan diselitkan dengan cerita atau kisah yang sememangnya. Pendapat dan pandangan isu-isu agama dibincangkan.

2 comments:

mrs shaifull said...

ainerza, kalau link terus ke blog tu lg best, blh terus klik je :)

AiNeRzA said...

kak miza- Ya Allah...serius lupa...hihihihi...thanks sebab ingatkan.