Monday, June 27, 2011

Back Lagi!!!~~

Back lagi!!! Hihihihihi...keadaan semasa sekarang ialah aku dah pun sarat. Dah genap 9 bulan. Tunggu untuk cukupkan 10 hari lagi jadi la 9 bulan 10 hari.  Tapi doktor bagi due untuk 40 minggu iaitu 24 Julai 2011. Seminggu lagi nak puasa. Perghhhhh!!! Kalau fikirkan pantang dalam bulan puasa nih sememangnya la x best. Apa nak kata..."tak perlu kata apa-apa! Senyum!!!" Adoiiii...

Persiapan?!! Bagi aku cukup la kot. Pengalaman anak pertama dari segi persiapan berlambak-lambak. Kali ni aku beli baju untuk newborn hanya 3 helai sahaja. Kedekutkah aku? Adilkah aku? Hihihihi...Aku x kedekut dan aku sedang berlaku adil. Kalau aku tak adil aku x beli la baju baru untuk baby aku. Pakai jer abangnya punya. Tapi aku tak mahu menerapkan dari kecil lagi yang adik 'perlu' guna apa yang abang guna. Aku nak juga baby ke 2 aku merasa benda-benda baru. Membazir?!!! Tidak bagi aku kerana itu adalah cara aku untuk mengimbangi kasih sayang aku pada mereka.

Kali ni tak nak la panjang-panjang. Sebab esok aku nak post entry lagi. Hahahahaha~~

No comments: