Thursday, April 2, 2009

Argh!!! KTMB ni sajer menguji aku~~

Semangat aku balik petang tadi...geram...hampeh tol...baru puji semalam KTMB.."bagus akhir2 ni yer..tepat waktu tren datang"...makan puji betul KTMB nih...hari ni 3 tren delay...bayangkan macam sardin tembam dalam tren...yang aku pelik...diorang x kasihan ker kat penumpang2...masing2 nak balik masak...nak rehat...nak ambik anak...gerammmmmm...kat KL Central...lagi kasihan...separuh x boleh naik...pastu ader pulak pegawai2 KTMB yang turun buat muka derk jer...aishhhhhhh...geram nyerrrrr...aku balik umah pukul 5.00 pm...sampai umah pukul 7.00 pm...aper nak jadi ngan KTMB nih???~~~ Hari ni dah masuk utusan...ader orang mengadu...buat peel balik...aper nak jadik x tahu la...aper masalah pun x tahu la...tren x cukup ker...tapi boleh pulak buka stesyen lagi...x cukup peruntukan ker...hari2 aku melabur RM7.60...itu aku sorang...management??? Korang pegi la sendirik tengok kat ofis dier...aku pun x tahu la...yang aku pelik...penumpang haruslah memahami keadaan KTMB...tapi harus x KTMB memahami penumpang?
Kat sini aku nak cadangkan pada KTMB agar...kalo delay lagi...penumpang berhak menuntut separuh harga kembali tiket perjalanan...baru padan muka...baru tahu nak perbaiki perkhidmatan...aiyakkkkkkkk...manyak susah loooooo!!!!

No comments: