Monday, October 26, 2009

Makin MELAMPAU~~

Argh~~ Makin melampau la nih...aku dah puas memahaminya...tapi makin terluka hati ini...walllahhhh...dah beberapa kali ku cuba pujuk hati ini...namun sifat marah dan geram masih bertapak di hati...apa tak nya...diberi peluang sekali dua...masih lagi melakukan kesalahan yang sama...tak serik-serik...dah diherdik...dikutuk...dicela masih berperangai yang sama...apa yang perlu aku lakukan wahai sahabat-sahabatku sekalian...perlukah aku tikam-tikam sampai hancussss....picit-picit jadi sambal belacan...arghhh~~~ Kalau difikirkan pasti naik TENSION!!!! makin diberi peluang makin menjadi-jadi...bukan aku seorang saja yang menjadi mangsanya...sahabat-sahabat seperjuangan ku juga begitu...suatu hari nanti pasti akan berbalas dendamku...wahai KTMB...tak bolehkah kau memahami yang aku masuk kerja pukul 8.00 pagi...balik pukul 5.00 petang...kau datang pukul 5.20 petang pun aku no hal...aku sanggup tunggu...aku sanggup bangun pukul 5.00 pagi...tunggu kau datang pukul 6.26 pagi...namun pukul 7.00 jugak yang kau nak muncul...kau biarkan aku tercangak kat stesyen kau dan sampai ke destinasi time2 azan maghrib berkumandang...lain lah sememangnya kalau aku balik lambat...ini aku tepati masa...kau yang buat hal...aduhhhhh!!!! Dah nama pun KTMB...kang aku cakap kang...huhuhuuhu...bulan ni saja report kehadiranku alasan yang sama...TREN LAMBAT...MAAF, BUKAN SALAH SAYA BOSS!!!

2 comments:

a Y u said...

sabo2 kak..sy pun pernah rs..hehehe..

nza said...

eee..kalu kak nza pn tension gak kalu kena cam gitu...apa kt letupkn je KTMB tuh...ha, br padan muka..hi..mcm pengganas lak.