Friday, October 16, 2009

Semalam berhari raya~~

Semalam 15/10/2009 , ofisku buat jamuan raya...tapi bukan anjuran ofis...tapi staff...kalo ikutkan tiap2 tahun ofis akan buat...tahun ni ofisku datang bulan, so x nak buat...kalo staff nak buat...bawa sendiri pakat-pakat makan...hahahahha...aku tak kisah pun...janji kalo bawa habis makanan tu...macam-macam ader semalam...laksa...spageti...nasi ayam, nasi arab, mihun goreng, sate, desert tu jhn cakap la...kek dah 4 biji...sha...yang special ketupat palas dari tangan aku sendirik...hihihihi...aku sendiri pun x makan...sebab ader datuk tapau aku punya ketupat...hihihih...ok...layan pic dulu...godek-godek aper yang best...


persiapan mula dibuat...konsep ala-ala hotel...hihihihii


Huh...dah nak siap dah...tunggu makanan jer....


Tarrraa...tu dia...dah terhidang pun...


 Pose ikhlas dari bahagian aku....


Hasil dari tangan aku....caya lahhhhh....


wajah 2 ceria...ahhahahah


Puding yang aku x sempat nak sambarrrrr



kek yang teramat la banyak...


ader juga kuih2 tradisional...


peaceeeeeee


nyibuk jer nak makan....

2 comments:

nadnye said...

ekek.. boleh plak muka ku ada kat sini...
sedapnya banyak lagi tak makan tu :>

nza said...

Wah..kalah dekorasi kt hotel. Patut le ofis xnk wat open-ofis cz yg staf wat pn grand sakan. Meriah sungguh dgn kuih-muih yg sodap n colourful tuhh..xthn tgk...nk ckit!!!!!