Tuesday, November 24, 2009

Selamat Hari Raya Aidil Adha~~

Uhuk ~~ Hari ni dah terima daun palas...yeyeyeye...nak buat ketupat palas untuk raya haji jumaat nih...dah nama pun tak balik kedah...nak layan perasaan buat la ketupat palas...kalo ketupat kl nih...aku kureng...sebab sama jer dengan nasi impit...nak buat kelainan untuk mertua aku...aku buatkanlah ketupat palas...

So...esok aku nak bercuti...nak pulun buat corflake madu...suami aku minta...atas dasar itu adalah satu arahan...kena la buat...hihihihi...pagi khamis nanti baru buat ketupat palas...pada semua bloggers...SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA~~jom layannzzzzz




6 comments:

Ina Hashim said...

ainerza org kedah ke?kedah kat mana?akak pon asal kedah gak

AiNeRzA said...

Ina Hashim - aah...org kedah...baling...nun di sana..hihihi

nza said...

Kesiannya xdpt kedah...sama le ni..kak nza sdg brsedih cz xleh blk klate...sedey la...hu.

Mama Awisy said...

mas nak conflack madu sikit.. mengidam..betul ni..bayar pun akak beli!

teddy_froggy said...

salam aidil adha jugak ^.^

AiNeRzA said...

Mama Awisy- nak ker...nanti org buatkan lagi...kak ct beli cornflakes...kalo beli kat Bik Yin tu...x sedap...

nza - akak..kat sana kan banjir...x per...raya kat sini pun x per...hihihihi