Tuesday, November 3, 2009

Sidang Media Dr Asri~~ PANAS!!! PANAS!!!




Tengah hot nih....fuhhhh~~~ Aku ader jugak la terasanya...hihihihi...tapi aku suka ngan cara Dr Asri nih...bercakap bukan main cakap...berani memberi pandangan...bukan mengata di belakang...sebarang spekulasi dibidas dengan jawapan yang cukup memberangsangkan bukan jawapan 'bodoh' seperti orang yang tidak tahu menjawab...nah..ambik ko!!! Saper yang makan cili rasalah pedasnya~~

4 comments:

CT NORAMIZA said...

masih x paham apa kes ngan dr asri ni, napa plak dia x de tauliah bg ceramah tu ha? x pahammmm tlg xplain jap :)

AiNeRzA said...

CT NORAMIZA - mungkin satu provokasi yang dilakukan oleh orang yg x mahu Dr Asri dilantik menjadi YDP...ala..JAIS tu ikut kepala jugak...main hentam...bw ke makhamah pun x tahu nak tuduh Dr Asri itu atas tuduhan apa...

alang said...

hehe. Betul2. Mcm Malaysiakini.com semalam. Dari awal pagi sampai ke petang JAIS stil taktau nak dakwa kesalahan apa lagi. Myb sebab politik sama kut. Sebab klau kita tgk Tak kira kerajaan atau pembangkang Dr Asri tegur je klau salah. Adehh. Dunia2.

AiNeRzA said...

alang - ini rasanya bukan politik...tapi ada dalang disebaliknya kerana kes ini berpunca sikit jer..kerana "jawatan YDP YADIM"...jeng...jeng...