Monday, March 22, 2010

Rahsia selama ini~~

Tadi dengar Hot Chat kat Hot Fm...tajuk kali ni "Perkara apa yang korang tak akan kongsi pada pasangan anda"...menarik...tapi bila aku fikir balik...imbas balik...aku rasa tak ada apa yang aku simpan atau rahsia dari suami aku...kalo nak simpan pun...pasti ter'pecah' jugak...hihihihi...

Satu panggilan yang aku buat tersentap...panggilan pertama kalau korang ader dengar la...
"saya x akan cakap yang ex-boyfriend saya masih berhubung dengan saya"

Isk...nauzubillah...kalau aku jadi suami dia...aku tak tahu apa yang patut aku lakukan...mungkin aku antar ke pusat pemulihan kot...hahahhaa...bukannya apa...bila kita dah berumahtangga...mula la nak berceramah...tolong la...jangan la buat macam tu pada pasangan kita...letak diri kita di tempat pasangan kita bila kita terkena...kalo sekadar sekali sekala dok bertanya khabar...rasanya tidak menjadi masalah...yang menjadi masalah bila lama-lama berhubung...mulalah nak bercerita kisah lama...oh please...aku pernah mendapat meseg dari ex-boyfriend aku...kekadang menyapa di YM...kalo sekadar bertanya khabar tak menjadi masalah pada aku...tapi...kalo nak mengungkit kisah lama...memang aku bagi debushhhhh~~~ dalam erti lain ko sembang la sesorang...dalam hati dan kepala otak aku nih sentiasa terkenang suami ku...dah tak ada yang lain..."Ya Allah..jauhi keluarga ku dari segala fitnah-fitnah di dunia ini...Amin..."




6 comments:

Mama Awisy said...

yer..tetiba akak pun sentap bila dengar org tu cakap macam tu..terus akak ceramah free kt husband akak..tetiba emo lak..pastu laki akak cakap " kenapa u nak marah i..i tak terlibat pun" kahkah!

AiNeRzA said...

Mama Awisy - hahahha...x pasal afzal tu kena...berlagak tu pompuan tu cakap...ishhhh...kalo laki dia dengar...siap kena tu...kahkahkah

CT NORAMIZA said...

ainerza, dia saja je tu nak bgtau 1 malaysia, dia tu still laku lg kot walaupun dah kawen, boleh blah lah org camtu, dah kawen tp gatal

AiNeRzA said...

CT NORAMIZA- laku kat dunia...kat akhirat...tanggung la sendiri~~isk...isk...

s.c.h.u.l.t said...

setuju2! (eceh macam dah berfamili pulak)

an ex will always an ex. :)

nadnye said...

sama la kita.. tiada rahsia antara kita...