Wednesday, September 9, 2009

Berbuka bersama...

Semalam majlis berbuka puasa bersama x-kolej di putrajaya...lama jugak x jumpa diorang...ader yang dah kawen, tapi x tahu...yer la...ader yang bukan rapat pun...kenal-kenal lupa...hihihihi...yang bestnyer...ADIB jer budak kecik sesorang kat situ...maknanya...aku sorang jer yang dah jadi IBU dalam majlis tu...hihihiihihi...BANGGAAAAA...lepas berbuka solat maghrib...lepak sampai kol 9.30 mlm...orang kat kedai restoran tu pun dah tarik muka...hihihi...x reti-reti nak balik lagi...selepas tu kitaorang pegi ke MASJID TUANKU MIZAN yang juga dikenali sebagai masjid besi...bersebelahan dengan bangunan yang akan dibangunkan untuk kompleks2 agama...arghhhhh!!!! Tapi kompleks tu x naik-naik lagi...itu yang aku suka...ader sebabnya aku suka...hihiihih..layannnnn pic~~

Anak-anak dara dan bini orang...hihihihi

Budak kecik yang makan banyak~~

Tempat berwudhuk yang cantik~~

Lepak di Masjid Tuanku Mizan

Ukiran Asma Ul-Husna di pintu masuk

Cantik~~

Pintu masuk masjid

4 comments:

honeylanz said...

kira mcm mini gathering jugak la ni... cantik la masjid tuh..lama x ke putrajaya ;)

misztick said...

yoshhh...email aku sume pic pliss..muaahh

nza said...

bestkn kalu jupe kwn2 lama..mesti byk crite....

AiNeRzA said...

honeylanz - tiap2 tahun kami akan buat majlis berbuka bersama...kalo gath besar la skit..2,3 tahun sekali kot...paling lama 5 tahun sekali ...hihihi

misztick - nanti den godek2...

nza - banyak sgt cerita...tapi nak cerita pasal anak buat sekarang x der gang time tu...hihiii