Friday, September 25, 2009

Ku kembali dari SOGO~~


Ahaks...boleh x...orang suh jaga ofis...aku dok lepak kat SOGO...macam maner x lepak...x ader sesaper punkat ofis...keje dah siap...aper lagi...dah nama pun hari JUMAAT...sakan la aku ngan officemate aku si Azy...siap bertest makeup...pastu habis RM500 ngan makeup...kuangkuangkuang...jap lagi pukul 5 pm aku balik la...kononnnn...hihihiihi...

Orang lain asyik bercerita pasal raya kan...aku x der la pulak nak bercerita pasal raya...tahu kenapa? Sebab aku kat kampung aku sekejap sangat...sampai aku teringat akan KETUPAT PALAS dan LEMANG...x sempat aku nak tapau semua tu...teringggggiiiinnnn la sangat...kat SOGO tu??? Ntah bila punya la aku pun x tahu ketupat palas dia....

Lagipun raya aku tahun ni sedih skit...elok raya pertama tu...orang kampung aku meninggal...pastu kampung sebelah pun sama...yang aku terkilannya...kampung sebelah tu rupanya bapa kawan baik aku...apsal la aku boleh x tahu...sedihhhhh...tapi sebelum balik aku sempat berjumpa ngan kawan aku tu...kuat betul dia...kalo aku dah lama berkurung dlm bilik sambil teresak-esak dah...kena pulak hari raya pertama...AL-FATIHAH...

Sian pulak Adib...kejap jer jumpa awek dia...AFRINA...anak sedara aku yang tidur sebantal ngan Adib time baru lahir dulu...mmg comel la si kecik ni...geram jer aku tengok...nah pic dia...hihihihihihi...



Dua-dua tengah comot sebab bermain...seronok Adib dapat jumpa Afrina...susah nak tinggal...nak berkawan...Afrina pun sama...nak balik tu...siap lambai x henti-henti...x per...nanti ibu bawa Adib pegi jumpa Afrina lagi k...pujuk la tu konon...hihihihihi....

Tahun ni tema kami hijau...tema last minit...maner yang sempat jer la...nasib baik sempat...kalo x...baju nikah jer la yang aku bedal...hihihihihi...raya pertma lagi mak aku dah buat kan MIHUN SUP SIAM...perghhhhh...memang kelasssssss...mak buat...mesti lah sedap...x serupa ngan mihun sup utara...umah aku jer yang ader mihun sup tu...umah orang lain mihun sup utara jer la...hihihihi...tengok...tengok...arghhhhh...aku x boleh tengok...pasti teringat...huhuhuhu...



Biar lah ngan mihun aku tu...kang dok teringat kang...terpaksa la balik Kedah balik...huhuhuhu...aper yang penting skang nih...jemputan untuk umah terbuka pulak...tunggu jer la...aku memang x boleh buat lagi umah terbuka nih...sebab umah blom 'terbuka'...dok terkunci lagi menunggu CF...hihihihih...so, tunggu la yerk...jap lagi nak balik nih...untuk semua...sekali lagi aku sekeluarga nak wish...SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR BATIN yer....




3 comments:

nza said...

1. Wah, byk tu RM500 beli make-up..Kalu namanya pompuan gitulh.
2. Chantiknya awek adib...sesuaix2. Mcm teddy n bear= teddy bear. so sweet.
3. Hijau sedondong....mmg sweet.
4. Kalu kt Kelantan, meehoon tu dipanggil meehon-celup kot...Mmg sodap...xthn tgk. Nyesal lak xpekena masa blk raya..hu,hu,hu...
*eh, dh mcm list nk wat krangan lak...

Mama Awisy said...

makeup ape ko bali samapi 500 ni..sudah layan MAC jugak kah?

AiNeRzA said...

nza-hihihihi...tulis jer kak...sy x kisah...hihihihi

mama awisy - Si Azy la yg beli...