Thursday, September 3, 2009

Ala...rosak la pulak!!!!

Huhuhu...sedih...nak raya ni buat hal la pulak...kamera den dah rosak...yer la...memang patut pun...dah bertahun dah...since 2002 lagi...kalo x salah la...powershoot sony tu...time tu mahal la...skang dah murah kamera digital tu...skang tengah plan nak beli baru...tapi...alang-alang nak beli yang SLR terus...hahahahha...baru puas hati bila snap gambar...actually memang dah jadi hobi dok snap gambar nih...sesaja suka2...isk...x blh jadik nih...nak kena carik jugak sebelum raya...kalo x...x der la gambar raya...huhuhuhuhuh...nak kamera!!!!!~~~~


3 comments:

nza said...

biasa la kalu nk raya, ada je yg dengki. Sama dgn kak nza, trpaksa melabur duit nk beli gelang raya utk beli laptop br....huk, sedih toi.

AiNeRzA said...

kak nza-tu la pasal...nganm2 nak raya tu...aduhhh..parah tollll

Mama @wisy said...

nak jugak tapi nak beli compax jugak tak mahu kamera besar bagak susah nak bawak pi mana2..cari nikon compax yg latest..harga around 1300..12.5 mp