Tuesday, January 19, 2010

Berita Gembira~~~

Aku tak kira...nak jerit jugak...arghhhhhhhh!!! Aku suka...ALHAMDULILLAH...akhirnya panggilan yang aku tunggu-tunggu dah pun terima..."Puan...rumah dah siap yer...CF dah terima...Puan boleh datang ke ofis ambil kunci dan tandatangan dokumen"...hahahahhaha...so...khamis dan jumaat nih aku nak ambik cuti...nak settelkan pasal rumah dulu...perabot-perabot lain kira...coming soon~~ Biar lambat...tapi berterusan rezeki ku...itu yang aku mohon...korang dapat bayang tak aku tengah loncat-loncat kat ofis...hahahhaha...YA ALLAHHHH...Terima kasih bebanyakkkk...Aminnnnn...

5 comments:

Echa said...

waaa.. besnyer.. dah dapat dah apa yang ditunggu tunggu yeee.. rezeki tahun baru la ni..

AiNeRzA said...

Echa - tu la...hopefully...tahun 2010 nih bertambah-tambah rezekinya...aminnnn...hihihihi

Adam Nuha said...

wahhhh....bestnya...jgn lupa jemput akak kerumah baru yer..kalau x jemput pun akan ku terjah jua...hehehehe

CT NORAMIZA said...

mmg best bila dah dpt kunci rumah sendiri, sukaa sgt, ainerza, nnt nak renovate, beli mags byk2 tau, jgn jadi cam akak, caca marba :)

AiNeRzA said...

AdamNuha - 2012 boleh??? Hahahhaha

CT NORAMIZA - renovate??? Lambat lagi rasanya...buat yang mana penting dulu ... bajet pun x besar...nanti saya follow beli mags banyak2 agar x caca marba...hihihihi