Sunday, January 3, 2010

Semalam~~

Hari ni (Ahad) aku masuk office untuk siapkan aper yanga da di atas mejaku...aku bawa Adib bersama sebab esok aku akan ke Sabah dan Sarawak selama seminggu la jugak...tak puas rasanya semalam bersama ngan Adib. Semalam aku bawa di ke Alamanda dan Dataran Putra...ader kawan lama nak jumpa...disebabkan dari jauh dia datang...so aku ngan husband pun free...lepak jer la...dalam perjalanan nak balik...tengah berjalan di center Alamanda...tetiba aku terpandang seorang wanita yang mendukung anak perempuan...terhenti aku sekejap...

"macam familiar wajah ni"...aku berlari dapatkan dia..
"ini kak ita kan" sambil aku cuit bahunya...
"yer...tapi ni siapa erk"
"ainerza...member blog..." (ader lagi dialog nya...malas pulak nak taip...hihihi)

Yang aku nak cerita...Kak Ita adalah the first person bloggers yang aku jumpa di alam nyata...sempat la aku cium baby dia yang dah agak lama aku teringin nak jumpa...dan akhirnya...aku jumpa jugak Kak Ita...yeyeyeyeyeyey...kebetulan...tapi sorry bebanyak Kak Ita...x dapat join event hari tu...terkejar jugak nak balik Klang...

Jom layan pic-pic Adib yang sempat aku snap...


suka di tempat yang luas


memek muka Adib

seronok bermain
.

No comments: