Wednesday, January 6, 2010

Esok ke Sarawak~~

Penat...baru habis beli barang-barang yang di pesan...ikan bilissss...ikan kering...ikan masin...macam-macam lagi...tapi balik dari office tadi terus ke pantai Tanjung Aru...lepak nak tengok sunset...kena tunggu la...tapi amannya...tenangnya...terima kasih Kurniah...memang seronok...selepas menghadapi tekanan menyiapkan jugak tugasan...sebab esok dah nak ke Sarawak...nak tak nak kena siapkan tugasan  jugak...dah 2 hari...balik jer pukul 6 petang...time-time dah nak masuk maghrib kat sini...sesambil lepak makan jagung...layan blues beb...seronok kalo dapat dating kat sini...huahhahaa...





Masih x puas nak pusing-pusing KK...kami dibawa ke Pasar Filiphine..beli apa yang dipesan agar esok tak terkejar...lepas tu layan ikan bakar...pergh...buncit perut den...puas hati la...sekurang-kurangnya esok ke Sarawak...hari ni dapat membaham ikan bakar...hihihi





3 comments:

nza said...

mmg syok mkn ikan bakar kt area pasar filipina tu after maghrib...mknan laut segar2...time pegi hr tu mkn kt ctu dgn abg...best..
xshopping gelang kristal ke?

CT NORAMIZA said...

ya allah, sedapnyaaaaaaa :)

AiNeRzA said...

nza - ala kak...saya ni bukannya nak pakai pun gelang...2-3 kali pegi beli mesti buang...hihihihi

CT NORAMIZA - sedap...tapi kalo ader ulam lagi sedappppp!!!