Wednesday, January 6, 2010

Rindu kawan lama~~


Setibanya di Kota Kinabalu...hati berdetik...seronoknya kalau ader kawan kat sini...tetiba on da way ke hotel satu mesej diterima...
"Apa khabar mas? Lama x dengar cerita. Masih anak sorang ker?"
Mesej tu dari kawan lamaku di kolej...classmate dan housemate...aku pun balas mesej tu...
"Baik...macam tu la...masih sorang...orang kat Kota Kinabalu nih...baru jer sampai"
Aku tahu dia di Kelantan...
Tetiba mesejku di balas lagi...
"Stay kat mana...nanti boleh jumpa x?"
Wah...hatiku melompat kegirangan...seronoknya nak jumpa kawan lama...x sangka pulak di di Sabah...banyak cerita yang nak dikongsikan bersama...dia pun dah anak sorang...aper yang aku nak luah kat sini...ZATI...AKU KANGAN BANGAT SAMA KAMU...AKU SERONOK BANGAT DAPAT JUMPA KAMU...DAN YANG PALING BEST...TERIMA KASIH BELANJA AKU MAKAN...hihihihihi




No comments: