Sunday, May 31, 2009

xtvt minggu lepas~~

Sibuk...penat...x sempat nak post aper yang aku,husband dan Adib buat minggu lepas...kodek punya kodek...jumpa la gambar-gambar xtvt minggu lepas...kalo diikutkan minggu ni aku di kampung untuk majlis pertunangan cousin aku...tapi ditunda ke hari lain atas sebab musabab yang tidak dapat dielakkan...minggu lepas adalah minggu yang paling sibuk bagi aku kerana...


1. Aku kena siapkan hantaran untuk cousin aku...

2. Pegi tengok rumah (macam ler jauh)

3. Kena carik tudung cousin aku....

So...aku sempat jugak siapkan 3 dulang hantaran...aku buat...tuala jadikan buah suka hati aku...cookies aku masuk dalam balang...balang tersebut dihias pada tudungnya...dan coklat...aku beli coklat yang panjang-panjang...gam pada polistrin bulat...kemudian masukkan coklat biskut yang dicampur-campur...aku beli di Sogo...time tu tgh sale....hihihihih...ha...siap...pastu letak la bunga dan reben skit...amacam??? Gambar...tu...khas untuk cousin aku...di kampung...itu jer yang mampu aku buat dalam masa seminggu....arghhhhh~~~



Hujung minggu jer...pasti kutip duit syiling ibu...

Aksi ngendap kamera...hihihihi

Ceeeweeekkk~~

Alalalala...suka kat umah baru erk...

Tanah belakang yang bakal aku tanam serai,daun pandan,kari dan macam2 lagi


X sabar nih nak masuk...

Cookies yang aku masukkan dalam balang...

Coklat yang dibeli di Sogo...


Tuala yang digubah ikut suka hati aku...hahahha

2 comments:

misztick said...

wahhh...dh beli umah la...beli kat mane?? sonok nye aku tgk member2 aku dh bahagia..huhu..

AiNeRzA said...

misztick - mizan...bukan aku adr cakap ker...ader la...hiiihihi...alhamdulillah...rezeki anak...blom anak-anak lagi...hihihihi