Tuesday, August 18, 2009

Entry tengah bosan~~

Bosan jer...dah habis baca soal jawab agama...teringat sesuatu...sabtu lepas aku ngan mertua ke SOGO...sebab dia nak beli kain buat baju raya...aku teman ler...yg jadik driver nyer...x lain x bukan ayah la...ahaks...teringat yang tahun2 lepas asyik beli kain jer kat mertua...kali ni kasi chance la kat dia...aku minta di pilih sendiri kasut mana yang dia nak...dan akhirnya...sekali dengan aku 'ter'beli kasut...x sempat nak snap kasut mak mertua aku...sebab sibuk dok buat kuih...kasut aku ader la...kali ni pilih warna putih...sebab cari pasal nak cepat kotor dan ayah suruh pakai putih pulak coz dia dah bosan kasut kat umah tu kebanyakannya hitam...aku x boleh pilih yang tinggi2 sangat kasut nih...sebab harian naik komuter...memang carik pasal la kalo beli yang tinggi melawit tu...bujang dulu boleh la...skang cari pasal kalo beli...silap hari bulan berdiri dari stesyen KL hingga stesyen Klang...uuiisshhhhh...ampun la...x larat la den...so..best jugak kasut nih...x der la mahal...boleh la beli di waktu 'kesempitan'...tengah-tengah bulan nih...gatal jugak nak beli...siap boleh lari-lari lagi...kira pass la kalo kena kejar ngan anjing...ahaks... (tengah tunggu handbag yang dibeli oleh ayah pulak)







3 comments:

honeylanz said...

cantik la..senang nk blari gitu!!

alang said...

Uik. Awalnya beli kasut utk raya? hehe

AiNeRzA said...

honeylanz - mmg selalu dok lari2 pun..ahaks..

alang - aah alang...bukan jadik kasut raya dah...mmg pantang beli simpan...kena pakai jugak...hihihi