Friday, August 28, 2009

Pagi yang hening~~

Pagi yang hening...tajuk macam teruja jer...hahahaha...nak teruja mender...tgh sejuk2 nih...dapat bantal, lena jugak kang...dari rumah lagi tadi nak ke stesyen komuter, hujan x henti-henti...rahmatnya hujan di bulan Ramadhan...hujannya sampai la aku sampai ke ofis...dalam tren aku menahan sakit perut dan 'kuncil' akibat kesejukan...aku paksakan diri untuk tidur disebabkan perjalanan memakan masa selama sejam 15 minit...huh...kalo tak lena memang menipu namanya...hihihihihi...sampai jer di stesyen komuter kl...macam lipas kudung aku berjalan + berlari mencari toilet...arghhhh...x tahan sungguh...keadaan memaksa aku...x kan la sebab bersahur??? Tadi aku makan nugget, crab ball, jejari ayam,hmmmm...ooo...aku minum vitagen...x kan la sampai aku sakit perut dibuatnya??? Esok pagi sahur aku nak minum lagi...nak test masihkah ada sakit perut ituuuuu...hiiihihihihi

No comments: