Monday, August 17, 2009

Jemputan kawen~~Sblm Ramadhan..


Argh..hari ni agak penat disebabkan xtvt semalam...lepas buat kuih...pukul 4.00 petang aku balik sebab aku kena ke Saujana Kuala Lumpur Resort coz ader jemputan kenduri kawen...aku kena jugak pergi sebab family ni memang baik...masa sekolah dulu...diorang la yang jaga aku..tumpangkan umah...sebab aku berkawan baik dengan anaknya...



Reception semalam adalah bagi pihak sebelah lelaki...bagi sebelah perempuan, dah pun berlangsung di kampung...tapi aku x dapat balik sebab aku sendiri pun buat kenduri...hihihihi...memang best semalam...sebab aku dapat makan kambing panggang yang x berbau...biasanya ader bau...2 pinggan aku balun...huahaahhaha...


Adib??? Ha..memang dasyat si kecik nih...makan boleh tahan...tapi jerit tu..."ayyyaahhhh...ayyyyaahhh" berkali-kali...sampai ayah pun dah naik segan...aku...biarkan jer...budak tengah seronok...



Kepada pengantin baru... Aliff Radzi & Norshila....semoga berbahagia hingga akhir hayat...kepada ibu yang penat...cepat cari alasan terlambat datang ke ofis hari nih....huuuuaaaaaaaaaaaaa...




2 comments:

Apache said...

tahniah pada pengantin baru

CT NORAMIZA said...

sama cantek sama padan je pengantin tu :)