Wednesday, December 30, 2009

Banyaknya tertinggal~~

Wah...baru berapa hari aku x jengah blog...x sompat den ha nak nengok...nak follow cerita bloggers lain...tapi aku tetap jengah jugak yang mano sompat la...skang kat Sungai Petani...esok baru balik KL...aku tak dapat meneruskan perjalananku ke kampung halaman ku di Baling sebab Isnin ready ke Sabah dan direct ke Sarawak...may be Ahad kena ke office...tak per mak...nanti ceq balik no...hihihihihi...

Agak bosan aku di sini...panas buntut ku ini...isk...x sabar aku nak balik esok...jumpa Adib hari jumaat...mertua aku pinjam bawa balik kampung...rindunya...sakit bila kena outstation nih...huhuhuhuh...blog2 kawan ku nanti aku nak khatam balik...hari ni azam ku nak cari laksa paling sedap...ader cadangan????

3 comments:

NzA said...

dh ujung thn ni mmg cbukkn...xpelh demi tugas n brpeluang brkunjung ke merata tmpt....

Diarihatiku1976 said...

samalah kita.. kejap je tak online.. byk bend atertinggal citer.

AiNeRzA said...

nza - itu la kak...dah jadi rutin tahunan...hihihi

diarihatiku1976 - tu yang kena khatam balik ... jengjengjeng