Monday, December 7, 2009

Jom Heboh??? No! NO! No!

Ha...ini al-kisah xtvt aku hari sabtu lepas...hangin satu badan datang...sebab tak tahu nak kemana dek cuaca yang x menentu sekarang...sian pulak adik aku yang sedang bercuti sekolah dok lepak jer kat umah aku tu...nak sedapkan hati nak bawa jalan2 la nih...yang menjadi kisahnya...tak tahu nak ke mana...dan akhirnya...dia ajak pegi ke JOM HEBOH...ampun...mita maaf bebanyak la...aku memang x suka tempat yang memang penuh sesak ngan umat...dah la panas...aduhhhh...nak tak nak...aku terpaksa jejak jugak...dan...bila dah jejak...muka paling buruk boleh kelihatan dalam diriku...muncung tu...boleh letak reben....hahahhahaha...dah paksa buat benda aku tak suka...ambik ko...tak sampai sejam pun...aku ajak husband aku blah...

"ok...dah pusing kan...jom balik...dah panas semua nih"

Bukan berlagak atau aper...aku memang 'alah' ngan tempat macam nih...minta ampun yer TV3...aku terpaksa reject program nih...tapi kalo aku tak pegi pun...diorang tak der rugi sesen pun...hihihihihi ... yang aku sempat jalan terngendap-ngendap (sebab sesak) ialah booth kambing ... potato...nutrigen ... dulux ... munchy's ... maggi ... yang lain ... aku reject ... suka hati jer kan ... hahahhaha...yang nyata...lepas ni aku dah serik nak pegi...ampunnnnnnn




2 comments:

**Bila Comel Jadi Comot** said...

dulu comel pun penah pegi tapi ternyata xbest n sesak ngn ramai org huhu..sampai la skng xpenag pegi lagi

CT NORAMIZA said...

ainerza, samalah kita, mmg x kuasa nak pegi, dah bertahun buat, sekali pun x penah jejak :)