Thursday, June 25, 2009

Aku rindu bangat~~


Sekali lagi...tajuk lari lagi...hihihihihi...skang musim durian di kampung...aku teringat sesuatu...aku orang kampung di utara...kawen ngan orang jawa...malangnya...bila musim durian...sesuatu yang buat aku rindu x dapat makan...iaitu PENGAT DURIAN BERSAMA PULUT...bukan aku x reti nak buat...memang pro pun...tahun lepas aku pernah buat...tapi x der seorang orang jawa di rumah aku yang makan...tension aku...pengat durian ni makan ramai-ramai baru best...kalo makan sorang-sorang baik aku makan kat restoran jer...biar mahal...puas hati aku...hihihiiihih...aku rindukan kampung sebab pengat...hihiihihihi...so, petang ni aku nak jugak cari durian ... nak buat pengat...masak pulut...bawa ke ofis...lagi best...kalo biar kat umah tu...tunggu BASI la...huhuhuhu...x dapat aku bayangkan rasa makan pengat tu...aduhhhh...cepat la petang...nak balik nih~~


6 comments:

Mama @wisy said...

nakkkkk! kim kat despect k..akak megidam ni..sape soh cite kan dah mgidam..tapi nak yg ko masak jek..

AiNeRzA said...

mama awisy - hampeh tol...bukan orang jawa x makan ker...ahaks..

nadnye said...

aku makan jea.. bila nak buat? tunggu nie..

Mama @wisy said...

jawa mana datang pulak..bugis tibai jek semua..megidam2! esok ek! tunggu ni...

eiza in the house.. said...

jawa tak makan ke kak?
klu pengat durian makan aje..
tu jawa pelik kot..hehe


salam kenal :)

AiNeRzA said...

eiza - husband saya satu rumah x amakn pengat...diorang cakap saya yang pelik...arghhhh~~~~