Thursday, July 23, 2009

Apa la nak jadi~~

Setiap hari senario yang sama pasti akan berlaku...dah x kisah...tetapi kadang kala sakit juga hati bila melihatnya...jeng...jeng...



Tapi nak buat macam mana...masing-masing letih...baru habis kerja...apa nak buat...bila situasi ni berlaku...dalam keadaan macam maner pun ... kalau orang tua yang berdiri di depan kita...kalau seorang ibu mengandung berdiri di depan kita...kalau seorang yang cacat berdiri di depan kita...x kan kita nak teruskan juga niat kita seperti di atas???

Hanya segelintir jer yang prihatin pada situasi begini...kekadang yang duduk tu buat x heran jer...

"Berdiri la ko...aku penat...nak tido~~"

Orang disekeliling hanya mampu memandang jer...kalau sound pun bukannya nak dengar sebab diulit mimpi yang indah...

Yang lagi menyakitkan hati...bila sepasang couple duduk bercanda gurau...tanpa menghiraukan kehadiran penumpang-penumpang lain...

"Tak malu sungguh~~"

Bukan x malu apa...masih muda...dah x tahu nak hormat orang tua yang berdiri...kasihan...hanya mampu menjeling marah jer...nak buka mulut kang...x pasal pulak...apa yang patut kita lakukan...? Kempen dah berbuih-buih kempen...masih x makan saman...huhuhuhu

3 comments:

nza said...

2 le psl..mmg ckp camne pn mmg kalu ht dh beku gitu gak...eemm, kesian2!!!@#%$#

mama tisya said...

pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

Mama @wisy said...

yele anak kalau demam memang tak senang duduk..doakan adib cepat2 baik..amin!