Tuesday, July 7, 2009

Di Sabah~~

Semalam (Isnin) sampai...terus kami ke pasar Filiphine coz kat sini gelapnya awal...x beli aper pun sebab kurang gemar dengan gelang2 nih...kalo beli pun pasti x pakai...puas jugak dok cari tshirt2 utk Adib...tapi x der saiz la...so hari nih...mula jalankan tugas...balik ofis pun macam biasa...lepas tu baru fikir aper nak buat...subuh tadi pukul 4.45 am...nasib baik x terlepas...walaupun kali ke 2 dah smpi di sini tapi masih kekok ngan masa...nak tunggu berita pun...aduuuuhhhhh...lambatnya...huhuhuhuhu

2 comments:

Mama @wisy said...

beli kuih gelang (betul ke nama nya)yg mcm kuih telinga tapi crispy tu..! akak nak plezz..jangan lupa

imanshah said...

Teringin ke Sabah, hanya Sabah belum sampai..