Wednesday, July 1, 2009

Sungguh jauh~~Part 3

Ha ... lepas office hour ... tahu kami ke mana??? Ahaks ... kami ke rumah officemate di Pasir Mas...dalam 15 km dari KB...fulammakkkkk ... memang kampung betul la...suka betul aku...umah dia siap buat homestay. .. so saper yang bercadang nak ke Pangkalan Kubor ... boleh la menyewa di situ ... 4 bilik harga RM 150 ... mmg cun ... serba lengkap dan besar ... yang bestnya ... kalo kena musim buah ... petik makan jer...ahahahahaha ... besttttt ... buktinya???nah...







Memang puas la aku melantak durian tu ... siap ader pulut lagi ... huahuauauaaaa ... aku masih teringat durian tu ... huhuhuhu ... aku la yang paling kuat makan ... hahahahahha ... selepas tu ... kami semua x makan malam sebab kenyang durian ... x sangka rezeki durian ... yiiihhhhhaaaaa



4 comments:

CT NORAMIZA said...

bestnya, ok gak tu harganya kan. siap boleh petik buah sendiri lg :) hehehehe...

ibu_arifa said...

hehehe..makan banyak sgt nnt kentut pun bau durian..larikkk!!!

AiNeRzA said...

CT NORAMIZA - tu la...untung tu...

Ibu arifa - tutup hidung larikkkkkk

Mama @wisy said...

nape tak bungkus akak mengidam ni..sok2! sedih..