Tuesday, July 21, 2009

Nampak x???

Erm...terkesima aku semalam time balik...aku pandang jer mamat nih...dok buat apa la...kat depan tepi jalan tu...makin dekat...dekat...yesssss...dapat jugak aku snap aper yang dia tengah buat...ha...ni la dia!!!



Ha...nampak x??? Menakjubkan...seorang lelaki menadah tangan memohon sesuatu...(mana la aku tahu apa yg dia mohon)...tapi yang pasti ader sesuatu yang menakjubkan bagi dirinya bila melihat MASJID NEGARA yang tersergam indah di depan ofisku...hihihihi...mungkin juga lelaki ini seorang perantau...apa yang pasti ialah...aku berjaya AMBIK GAMBAR!!!!~~~yeyeyeye



3 comments:

NzA said...

Sooo sweettt...trharu sungguh..huk,huk,huk...

kakna said...

tuhan itu maha mendengar.. dimana saja saat kite perlukan petunjuk dari Nya.. tadahlah tanganmu dan mohonlah..

en_me said...

terharu kannns..