Sunday, July 5, 2009

Perasan daaaa~~~

Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda. Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata,
“Terima kasih, saya lebih suka berdiri”.
Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan. Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut. Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang,
“Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri.”
Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit,
“Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!

4 comments:

Alang said...

Hehe. Siapakah gadis cantek tsebut? Adakah empunya blog?hehe.

ibu_arifa said...

hahaha..lawak lah.. buat malu jer

babymiLosh said...

hahaha.. sengal je...

AiNeRzA said...

Alang - x terlibat pun alang...

Ibu Arifa - memang malu sebab perasan

baby - tu ler...